onsdag 24. juni 2009

Midtsommar:)

Jonsokfeiring..
Stort sett alltid regn, men ikkje denna gongen!
Her på dalen tok me feiringa litt på forskot alt på sundagen..
Full "fest" med duk og dekka bord i ungdomshuset.
Kaker, bollar og saft - og telegram både frå ordførar og konge!
Men kruna klødde og brura gret..
Og slik fekk eg eit lite blinkskot:)
Og om nokon har sagt at det ikkje er råd å sykla i doss, så vil eg sei at det vart heftigt motbevist her!
Etter mat var det barnestafett og vaksenstafett.
Eg vart sendt ut med ertepose på hovudet, og det er slett ikkje lett..
Klarte med naud og neppe å smita meg unda kleshengar mellom knena.. Phu:)
Stolleiken vart vunnen av ei ganske snedig lite treårs gammal "sedla"..
Til stor applaus frå publikum:)
Og så har eg vore på Fretex.
Der fann eg litt av kvart, deriblant denne vesle yndige pannen:)
Eg klarte ikkje gå ifrå den, og det går det vel an å skjøna?



To broderte dukar fekk vere med meg heim..




Og eit kjempelangt skjørt som min nyutsprungne tenåring trua hardt med å klyppa i SMÅBETAR (ho var veldig tydeleg) om ho såg ho mor koma med det på.
Eg syns no det var fint eg:)
Litt hippie gjer vel eigentleg kvardagen litt meir blomstrete og fargerik..
Og det er jo berre deiligt:)
Snart er det helg, og då er det 4H-leir her på dalen..
Så er det to dagar jobb i neste veke.
So ferie:)

Det skal iallefall bli knallgodt, YES!!


Ingen kommentarer: