søndag 7. mars 2010

Fabelaktig:)

 Ja no skal du sjå eg er i ruta att!
Etter månadsvis med større og mindre frustrasjonar over manglande tilgang på data,
slo eg til å kjøpte min heilt eigen!
Aldri meir kø og venting - på denne maskina har faktisk EG fyrsteretten:)
Så no kan det jo hende att blogginnlegga vert litt meir enn ein gong i månaden..
Det var berre nett det å finna på litt å skriva om?
Hadde eg hatt litt meir flotte saker å tatt bilde av, kunne eg jo konsentrert meg om det,
eller eg kunne blogga på finsk maner og skrive litt mystisk og melankolsk..
Men det vert vel mykje som før, litt av kvart:)
Nyt resten av helga, og ute luktar det verskifte, så no skal det bli andre bollar..
Klems!

1 kommentar:

Patina-H sa...

Det blir bra med eigen data, tillukka ! :) Og du skriv no alltid så godt, så det er uansett kjekt å lesa. God helg i vente :)