torsdag 16. april 2009

Eg fann, eg fann...

Tidlegare har eg skrive om eit innhaldsrikt stabbur som bur har ilag med oss i dalen.
No visar det seg, at kjellaren i umiddelbar nærheit og er ei lita oppkome!
Biletet over viser ei av MANGE små skuffer i skapet eg skreiv om for ei stund sidan.
Desverre står det lika fortvilande i kjellaren og ventar på maling enno, men - optimistisk som eg er, reknar eg med det snart kjem inn i varmen:)
Det manglar nokon hylleplater, og eg innbilder meg at dei har vore av glas, men det er jo ikkje sikkert at det stemmer..
Det har visst kome frå eit sjukehus dette skåpet, og dei små skuffene har vel vore brukt til medisin og ulike remediar. Mykje vart vel selt på hektoen og i den tida..
Før i tida var det faktisk apotek på sjukehuset i bygda mi, og innehavaren der var visstnok ein storrøykar.. Det skulle tatt seg ut på sjukehus i dag:)


Litt teikna på er det og, og på ein måte er det litt synd å "slette alle spor" frå fordums tider..
Men, det var umogeleg å få skikkelig reint, så eg må male..
Forøvrig var vaskinga ein heller utrivelig opplevelse, for i ei skuff låg det ei dau mus i eit bol.
Heldigvis hadde eg kikka i samtlege skuffer på førehand, så eg hadde førebudd meg i nokon dagar.. Ikkje har eg fått musepest heller, så då får ein tru ein toler det..
Fy for ein hobby:)


Einaste som må føyast til, er ein krampe av noko slag, slik at me får stengja det skikkeleg..
Nykkelen er borte forlengst, og med to på halvanna og ei på tre og eit halvt, så er det ikkje aktuelt å fortsetja å bruka ein gamal støvel for å halda dørane på plass:)
Synst eg ser da, mor plukkar opp fjørten skuffer, fjørten gonger for dagen..? Phu..
Trur ikkje det nei.
Eg har fått pakka i posten, så det får bli neste innlegg:)
No skal eg faktisk på jobb!
Det er litt moro, og litt pyton, men mest utfordrande - og det er og noko ein treng, sant?
Dessutan er det noko innmari kjekt som kjem som konsekvens.
Lønn!
(som på neste trinn fører til fleire pakker i posten, he-he)



1 kommentar:

Rosa sa...

For eit kult skap!!

Og ja, ein form for låsemekanisme er nok heilt nødvendig. Syns eg ser det for meg der 3 små hiv skuffene utover medan mor ligg på kne og samlar dei saman medan ho riv seg i håret.

God vakt!